Captain Jack I
1. lekce
Dnes jsme začali Unit 5 zaměřenou na ovoce.
Co jsme se naučili?
- Novou Hello Song (3) i Bye Bye Song (3)
- Slovíčka: ovoce
- Poslech a zapojení se do The Apples and Oranges Song
Slovní zásoba: aktivní: melon, apple, orange, pear, lemon, cherry; pasivní: Yummy
Table time: v učebnici jsme obtahovali různé druhy ovoce, ukazovali si je znovu při poslechu nové písničky a citron vybarvili žlutě
Co a jak procvičit doma:
- Co si můžete pustit na CD (co jsme s dětmi dělali): Songs/Tracks 1-30 + Hello Song 3 + The Apples and Oranges Song + Bye Bye Song 3
- Po dnešní hodině můžete využít i Multi-ROM funkci CD, tedy pustit si CD jako hru v počítači; po spuštění klikněte na 5. truhličku = Unit 5
- Ve spodní liště najde "ABC", což je obrázkový slovníček, s dětmi si můžete prohlédnout Unit 5
2. lekce
Dnes si děti vyslechly příběh o ovoci, jak ze semínka vyroste veliký meloun.
Co jsme se naučili?
- Poslouchat a reagovat na příběh
- Zapojit se do Story Song
Slovní zásoba: aktivní: melon, apple, orange, pear, lemon, cherry; pasivní: I like..., We love..., Water the seed all around, Grows, ...in the ground, Here comes the sun
Table time: v učebnici jsme spojovali rozkrojené ovoce s odpovídajícími košíky s ovocem, ukazovali jsme si znovu, jak ze semínka vyroste meloun a poslouchali přitom Story Song, která se k tomu váže
Co a jak procvičit doma:
- Co si můžete pustit na CD (co jsme s dětmi dělali): Songs/Tracks 1-36
- Po dnešní hodině můžete využít i Multi-ROM funkci CD, tedy pustit si CD jako hru v počítači; po spuštění klikněte na 5. truhličku = Unit 5
- Ve spodní liště najde "ABC", což je obrázkový slovníček, s dětmi si můžete prohlédnout Unit 5
3. lekce
Procvičovali jsme "phonics": písmeno /m/ a naučili jsme se rozlišovat "dirty vs. clean".
Co jsme se naučili?
- Tongue twister: Mummy loves melon. Mmm, mmm, mmm.
- Opakovali jsme příběh i Story Song
- Zapojit se a zpívat písničku The Dirty and Clean Song
Slovní zásoba: aktivní: dirty, clean, melon, apple, orange, pear, lemon, cherry; pasivní: Show me your..., Wash your...., Water the seed all around, Grows, ...in the ground, Here comes the sun
Table time: na str. 57 děti obtahovaly ruku, ukazovali jsme si dirty hands a clean hands, na str. 58 děti pak kreslily meloun; na okopírovaném materiálu jsme pojmenovávali jednotlivé členy rodiny a ovoce, na kterém si pochutnávají, poté jsme dle jazykolamu kroužkovali maminku s melounem a znovu si tongue twister zopakovali
Co a jak procvičit doma:
- Co si můžete pustit na CD (co jsme s dětmi dělali): Songs/Tracks 1-36
- Po dnešní hodině můžete využít i Multi-ROM funkci CD, tedy pustit si CD jako hru v počítači; po spuštění klikněte na 5. truhličku = Unit 5
- Ve spodní liště najde "ABC", což je obrázkový slovníček, s dětmi si můžete prohlédnout Unit 5
4. lekce
Dnes jsme se věnovali konceptu My World: "life cycle of the plant"
Co jsme se naučili?
- Nová slovíčka týkající se životního cyklu ovoce
- My world: the life cycle of a plant
Slovní zásoba: aktivní: seed, plant, melon, eating; pasivní: Show me your..., Wash your....
Table time: na str. 59 děti jsme s dětmi popisovali životní cyklus od semínka melounu po jeho konzumaci, celý cyklus jsme obtáhli a na str. 60 pak děti nakreslili jablko
Co a jak procvičit doma:
- Co si můžete pustit na CD (co jsme s dětmi dělali): Songs/Tracks 1-38 (The Dirty and Clean Song)
- Po dnešní hodině můžete využít i Multi-ROM funkci CD, tedy pustit si CD jako hru v počítači; po spuštění klikněte na 5. truhličku = Unit 5
- Ve spodní liště najde "ABC", což je obrázkový slovníček, s dětmi si můžete prohlédnout Unit 5
5. lekce
Dnes jsme opakovali čísla a barvy ve spojení s ovocem.
Co jsme opakovali?
- Opakovali jsem The Colors Song, The Dirty and Clean Song
- Opakovali jsme čísla a barvy ve spojení se slovní zásobou týkající se ovoce
Slovní zásoba: aktivní: numbers 1-6, red, yellow, blue, green, pink, brown, dirty, clean, melon, apple, orange, pear, lemon, cherry; pasivní: How many...?,Show me your..., Wash your....
Table time: v učebnici děti vybarvovali podle barevných teček jednotlivé druhy ovoce a počítali jsme jejich jednotlivé části
Co a jak procvičit doma:
- Co si můžete pustit na CD (co jsme s dětmi dělali): Songs/Tracks 1-38 (The Dirty and Clean Song)
- Po dnešní hodině můžete využít i Multi-ROM funkci CD, tedy pustit si CD jako hru v počítači; po spuštění klikněte na 5. truhličku = Unit 5
- Ve spodní liště najde "ABC", což je obrázkový slovníček, s dětmi si můžete prohlédnout Unit 5
6. lekce
Dnes jsme se s dětmi zaměřili na příběh, jak ze semínka vyroste meloun.
Co jsme se naučili?
- Poslouchat a zapojit se do Pirates' Playtime
- Poslouchat a zapojit se do příběhu s "press-outem"
- EQ: vím, jak se cítím
Slovní zásoba: aktivní: seed, flower, eating, dirty, clean, melon, apple, orange, pear, lemon, cherry; pasivní: Listen to me!; stand up; sit down; close your eyes; eat ....
Table time: Děti opět poslouchali příběh týkající se ovoce a jeho růstu ze semínka až po plody; s press outem jsem si ukazovali jednotlivé fáze růstu; poté jsme na okopírovaném materiálu vybarvovali happy/sad - každý mi samostatně řekl, jak se cítí: "I am ....happy/sad."
Co a jak procvičit doma:
- Co si můžete pustit na CD (co jsme s dětmi dělali): Songs/Tracks 1-38 (The Dirty and Clean Song)
- Po dnešní hodině můžete využít i Multi-ROM funkci CD, tedy pustit si CD jako hru v počítači; po spuštění klikněte na 5. truhličku = Unit 5
- Ve spodní liště najde "ABC", což je obrázkový slovníček, s dětmi si můžete prohlédnout Unit 5
7. lekce
Závěrečná lekce Unit 5.
Co jsme si zopakovali?
- Všechna slovíčka Unit 5
- Všechny písničky Unit 5
- Porozumění slovíčkům - nalepování ovoce
Slovní zásoba: aktivní: seed, flower, eating, dirty, clean, melon, apple, orange, pear, lemon, cherry; pasivní: Show me your...; Wash your...
Table time: V učebnici jsme s dětmi nalepili do truhličky všechno ovoce, které jsme se naučili. A také diamant, který děti našli v příběhu. Děti také nakreslili své oblíbené ovoce a každý mi ho i anglicky pojmenoval.
Co a jak procvičit doma:
- Co si můžete pustit na CD (co jsme s dětmi dělali): Songs/Tracks 1-38 (The Dirty and Clean Song)
- Po dnešní hodině můžete využít i Multi-ROM funkci CD, tedy pustit si CD jako hru v počítači; po spuštění klikněte na 5. truhličku = Unit 5
- Ve spodní liště najde "ABC", což je obrázkový slovníček, s dětmi si můžete prohlédnout Unit 5
8. lekce
Úvodní lekce Unit 6.
Co jsme se naučili?
- Anglická slovíčka týkající se zvířat žijících na farmě
- Novou písničku The Farm Animal Song
Slovní zásoba: aktivní: pig, hen, cow, horse, dog, rabbit; pasivní: On the farm there is a...., cluck, woof, boing, oink, moo, neigh
Table time: V učebnici děti ukazovaly a obtahovaly zvířata, znovu jsem poslouchali a zpívali písničku, u které děti jednotlivá zvířata ukazovala
Co a jak procvičit doma:
- Co si můžete pustit na CD (co jsme s dětmi dělali): Songs/Tracks 1-40 (The Farm Animal Song)
- Po dnešní hodině můžete využít i Multi-ROM funkci CD, tedy pustit si CD jako hru v počítači; po spuštění klikněte na 6. truhličku = Unit 6
9. lekce
Děti poslechly nový příběh z Unit 6.
Co jsme se naučili?
- Poslouchat a reagovat na příběh
- Poslouchat a zapojit se do Story Song
Slovní zásoba: aktivní: pig, hen, cow, horse, dog, rabbit; pasivní: Here's your..., Can I jump on?, Thank you, Wear a helmet, Be careful!, Into the trees, Don't forget!, Come down the hill with me!
Table time: V učebnici děti nalepovaly barevná kolečka na jednotlivá zvířata
Co a jak procvičit doma:
- Co si můžete pustit na CD (co jsme s dětmi dělali): Songs/Tracks 1-40 (The Farm Animal Song)
- Po dnešní hodině můžete využít i Multi-ROM funkci CD, tedy pustit si CD jako hru v počítači; po spuštění klikněte na 6. truhličku = Unit 6
10. lekce
Dnes jsme se věnovali procvičení "phonics" - písmene /d/ a rozlišení slov up/down.
Co jsme se naučili?
- Procvičení písmene /d/: Denny the dog goes down, down, down.
- Rozlišovat UP/DOWN
- Novou písničku The Up and Down Song
Slovní zásoba: aktivní: pig, hen, cow, horse, dog, rabbit; pasivní: cluck, woof, boing, oink, moo, neigh, Come down the hill with me!. I'm a...., I hop, jump, fly...., Happy
Table time: na okopírovaném materiálu děti hledaly 5 rozdílů a opakovali "tongue twister"; v učebnici jsem obtahovali trasy jednotlivých zvířátek a na další stránce jsme kreslili zajíčka
Co a jak procvičit doma:
- Co si můžete pustit na CD (co jsme s dětmi dělali): Songs/Tracks 1-40 (The Farm Animal Song)
- Po dnešní hodině můžete využít i Multi-ROM funkci CD, tedy pustit si CD jako hru v počítači; po spuštění klikněte na 6. truhličku = Unit 6
11. lekce
Naučili jsme se nová slovíčka týkající se jídla.
Co jsme se naučili?
- Nová slovíčka týkající se jídla
- Původ jídla
Slovní zásoba: aktivní: pig, hen, cow, milk, egg, ham; pasivní: I'm a...., I hop, jump, fly....
Table time: v učebnici jsem spojovali jídlo se zvířaty
Co a jak procvičit doma:
- Co si můžete pustit na CD (co jsme s dětmi dělali): Songs/Tracks 1-40 (The Farm Animal Song)
- Po dnešní hodině můžete využít i Multi-ROM funkci CD, tedy pustit si CD jako hru v počítači; po spuštění klikněte na 6. truhličku = Unit 6
12. lekce
Opakování barev a čísel.
Co jsme se naučili?
- Rozlišování barev
- Opakování čísel
- The Numbers Song
Slovní zásoba: aktivní: yellow, red, green, blue, pink, brown, 1-6; pasivní: How many...?
Table time: v učebnici jsem počítali zvířata a kroužkovali správná čísla
Co a jak procvičit doma:
- Co si můžete pustit na CD (co jsme s dětmi dělali): Songs/Tracks 1-40 (opakování The Numbers Song)
- Po dnešní hodině můžete využít i Multi-ROM funkci CD, tedy pustit si CD jako hru v počítači; po spuštění klikněte na 6. truhličku = Unit 6
13. lekce
Opakování a zapojení se do Pirates' Playtime.
Co jsme se naučili?
- Zapojení se do Pirates' Playtime
- Zapojení se do příběhu s "press-outem"
- EQ: jak se máme chovat na farmě
Slovní zásoba: aktivní: pig, hen, cow, horse, dog, rabbit; pasivní: Listen to me!, Be a..., Stand up, Sit down, Close your eyes
Table time: práce s "press-outem", na okopírovaném materiálu děti vybarvovali podle pokynů, jak se správně chovat ke zvířatům
Co a jak procvičit doma:
- Co si můžete pustit na CD (co jsme s dětmi dělali): Songs/Tracks 1-40 (The Farm Animal Song)
- Po dnešní hodině můžete využít i Multi-ROM funkci CD, tedy pustit si CD jako hru v počítači; po spuštění klikněte na 6. truhličku = Unit 6
14. lekce
Závěrečná opakovací lekce Unit 6.
Co jsme se naučili?
- Zopakování veškeré slovní zásoby a všech písniček z Unit 6
Slovní zásoba: aktivní: pig, hen, cow, horse, dog, rabbit, up, down, eggs, milk, ham, 1-6; pasivní: Be careful, Put on your helmet
Table time: nalepení obrázků zvířat do pirátské truhly
Co a jak procvičit doma:
- Co si můžete pustit na CD (co jsme s dětmi dělali): Songs/Tracks 1-40 (The Farm Animal Song)
- Po dnešní hodině můžete využít i Multi-ROM funkci CD, tedy pustit si CD jako hru v počítači; po spuštění klikněte na 6. truhličku = Unit 6
15. lekce
BIG REVISION